вівторок, 15 лютого 2022 р.

Ювілейна інформина "Яскравий світ ії дитячих книг"

Народилась 17 лютого  1982 р. у містечку Тальному, що на Черкащині. Закінчила  філологічний факультет Уманського державного педагогічного університету імені Павла  Тичини. За фахом – педагог.  З 2010-2012 року навчалася в магістратурі Пенсильванського державного університету(США). 2016 року здобула ступінь доктора наук у галузі освіти в Університеті Джорджії США. Співзасновниця блогу  про сучасну дитячу літературу «Казкарка»  та літературно-мистецького порталу «Захід-Схід».  Ініціаторка проекту «Крок уперед: Глобалізуємось разом із українсько-англійськими книжками-картинками». Оглядачка колонки «How Does This Translate» (USBBY, 2013 – 2016). Лауреат і переможець літературних конкурсів: «Золотий лелека», «Смолоскип», «Гранослов», «Витоки», «Рукомесло», учасник проекту «Зернятко надії».


     Ось, що про себе розповідає сама письменниця:

 « У дитинстві  я читала багато, але я не можу сказати, що була затятою читачкою. Надавала перевагу вулиці, а не книжці. Але читала так  гарно, що мене завжди  викликали читати на  клас. А це теж не  додавало до читання сенсу for fun. Мій тато взагалі хвилювався, що я виросту не-читачкою. Але таки читачка я.Улюблена книжка мого дитинства – «Саджо та її бобри» Сірого Сови в перекладі з англійської Соломії Павличко. І ще дуже любила казку «Дикі лебеді» Г. К. Андерсена. Зачитувалася «Казками народів світу» і «Українськими народними казками». Любила вірші Вітя Вітька (Віктора Могильного). Цікаво, що до 5 років я розповідала напам’ять 100 українських віршів для дітей. Мої бабуся і дідусь мені постійно читали українською. Ще я любила слухати історії, вигадані нашвидку. Тоді вони були нонсенсні і смішні.»

 У творчому доробку Оксани Лущевської – понад три десятки дитячих  та підліткових книжок для читачів різного віку, зокрема «Інший дім»,«Про кита»,«Авіа, пташиний  диспетчер» , «Пан Коцький, Міра і море» , «Задзеркалля» , «Вітер з-під сонця») та інші. Книжки Оксани постійно потрапляють до списків найкращої української сучасної літератури, яку експерти радять для юних читачів, а також – до списків найбільш читаних книжок в українських дитячих бібліотеках. Письменниця живе та  працює в  США, але герої  її  творів мешкають в  українських  містах  і  містечках.

Вітаємо з ювілеєм!

Творчого натхнення

і вдячних  читачів! 

              

Немає коментарів:

Дописати коментар