середу, 22 січня 2020 р.

Історична година "Соборна Україна - одна єдина для всіх, як оберіг"

Тобі ,Україно, мій мужній народе,
складаю я пісню святої свободи.
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку,
А би ти щаслива була, Україно,
Моя Батьківщино!
                                                  Ліна Костенко

День  22 січня 1919  року  ввійшов  до  календаря  України, як  велике  державне  свято — День соборності.
Саме тоді на Софійській площі відбулася подія, про яку мріяло не одне покоління українських патріотів: було урочисто проголошено злуку Української  Народної  Республіки  і
Західно - Української Народної Республіки.
Навіть у часи поділу між чужинними державами українці завжди вірили у національне об’єднання.
Вшануванню
СОБОРНОЇ,ВІЛЬНОЇ, НЕПОДІЛЬНОЇ УКРАЇНИ
Була присвячено наша історична година.
Щира  дитяча  любов  до  своєї  країни  зігріла  нас  у цей  зимовий  день))) 

 
Ми віримо, що територіальна цілісність нашої держави, яка скріплена  кров’ю  мільйонів  незламних борців, навіки залишатиметься непорушною.
Ми маємо  бути  свідомі  того, що  лише  в  єдності дій  та  соборності  душ  можемо  досягти  величної мети – побудувати  економічно  й  духовно  багату,
вільну  й  демократичну  Україну!

Немає коментарів:

Дописати коментар